Ervaringen van klanten

Hieronder vind je het overzicht van alle klantreviews op onze website. Benieuwd naar de reviews van een specifieke aanbieder? Ga dan naar 'Alle Aanbieders' of klik op de link naast de review.

Untitled-1Untitled-1Untitled-1 2/5
Fotofabriek
'Fotoalbum wederom te donker afgedrukt'
Ik kan niet begrijpen waarom Fotofabriek op nr. 1 staat in deze test. Het maken van fotoalbums doen ze goed maar de afdrukken die daar in staan zijn een stuk minder. De lichte partijen in de foto's zijn goed maar de donkere partijen vallen veel donkerder uit. Vooral op foto’s met wat tegenlicht is het onderwerp bijna zwart terwijl op de originele foto genoeg doortekening is. Ook foto's met veel groen, bomen e.d. wordt het groen een donkere massa zonder enige doortekening. Bij een eerdere bestelling kon men zich vinden in mijn klacht en werd er een herdruk aangeboden. Het ging nog wel even fout want wij moesten onze drie albums terugsturen en kregen dezelfde albums, als zijnde de herdruk, keurig teruggestuurd na een week, maar dat bleek een "vergissing" te zijn. Op mijn voorstel zijn er proefdrukken gemaakt met verschillende settings en daar is een echte herdruk uit voortgekomen. De foto's werden wel iets minder contrastrijk maar in de donkere partijen was er meer doortekening. Wij waren tevreden en op mijn vraag hoe een volgende order met dezelfde instellingen kon worden geprint, werd er verteld dat ik dan moest refereren naar het ordernummer van deze bestelling. Nu, een jaar later, bestelde ik twee albums waarbij ik nog telefonisch contact heb gehad hoe te handelen bij het doorgeven van het oude ordernummer. Na een aantal dagen kwamen de albums en ja hoor, exact hetzelfde probleem weer in de donkere partijen. Wij hebben gebeld daarover en er werd direct erkent dat de albums op een andere pers gedraaid hadden moeten worden. Het was verder geen probleem en een week later kwamen de nieuwe albums. Maar die waren weer niet goed, sterker nog, de foto's waren zelfs donkerder. Klantenservice gebeld en er werd mij gevraagd foto's te sturen om het verschil aan te duiden. Gedaan en verstuurd maar toen was men er schijnbaar klaar mee. Er kwam een wazig verhaal over het fluctueren van de pers waardoor geen herdruk hetzelfde zou zijn en dat refereren naar een oude order dan ook niet zou kunnen. En dat was het, einde verhaal. Heel raar dat verwijt dat het refereren naar een oude order niet kan, het was juist aangedragen door de Fotofabriek. Bij het verhaal kwam ook dat er proefdrukken zouden zijn gemaakt maar ze kregen het niet voor elkaar om het beter te krijgen. Dus dan maar nog donkerder??? Na de inspanningen van de vorige keer zowel door ons als de Fotofabriek om tot een bevredigend resultaat te komen , is dit wel een afknapper. Ik had niet gedacht dat ze zich er zo vanaf zouden maken.
Door Theo op 22 september 2021
Untitled-1Untitled-1Untitled-1Untitled-1 1/5
Saal Digital
'Kwaliteit O.K. Maar uploads verdwijnen soms zodat je je geld kwijt bent en niets krijgt'
Tja, goede producten. Maar als ze bij SAAL een upload per ongeluk in de prullenbak gooien dan heb je het nakijken. Geld weg. Product onbekend. Kortom goede kwaliteit; Ontzettend slechte logistiek. SAAL negeert de klant volledig. Niet aanbevelen dus.
Door Gerard op 24 februari 2020
5/5
Fotogoed
'Geweldige klantenservice'
Al 8 jaar bestel ik boeken bij Fotogoed. De kwaliteit van de boeken is prima (al heb ik weinig vergelijkingsmateriaal). Laatst bestelde ik een aantal albums in één keer, waarbij één van de albums een verschaalde versie moest zijn van een eerdere bestelling. Hiervoor heb ik direct contact gehad met de klantenservice. Helaas was de eerste versie van het verschaalde boek niet helemaal wat ik had verwacht, maar na goed overleg met de klantenservice heb ik het boek kunnen retourneren waarna ik een nieuwe versie kreeg gestuurd die wel in orde was. Nog nooit zo'n uitgebreide mailwisseling gehad als bij Fotogoed, zelf tot laat in de avond in het weekend!
Door Koen op 9 februari 2020
Untitled-1 4/5
Fotogoed
'Goede prijs kwaliteit'
"Prima prijs kwaliteit.!
Tip: wacht aanbiedingen af, dit kan veel schelen in prijs.
Al jaren tevreden klant."
Door Cees op 7 februari 2020
5/5
Fotogoed
'TOP ERVARING'
"Het Opmaakprogramma is gebruiksvriendelijk met zeer veel creatieve- en correctie mogelijkheden. Relatief snel te leren. Heb door de jaren al meerdere fotoboeken hier gemaakt en besteld.
Online support vanuit FotoGoed is top. Zeer klantvriendelijk, snelle reactie (ook in het weekend) en men lost klantvragen- en problemen ook echt op.
De drukkerij had een verkeerde cover geplaatse en dit werd zeer snel opgepakt en binnen redelijke termijn verholpen. Hierbij werd ik van de stappen in het proces keurig op de hoogte gehouden.
Kwaliteit van fotoboeken is prachtig en t.o.v. andere aanbieders in de markt scherp geprijsd. Aanrader dus"
Door H.P. Duijndam op 3 februari 2020
5/5
Fotogoed
'Perfecte service'
Al jaren bestel ik mijn albums bij Fotogoed. Deze worden steeds geleverd in een perfecte staat. Bij mijn laatste album was er een probleempje wat persoonlijk werd behandeld en opgelost. Een aanrader!!!
Door Marieke op 2 februari 2020
5/5
Fotogoed
'Super service'
mooie kwaliteit eindproduct en hele adequate, persoonlijke service achteraf, nadat het bij de bezorging mis was gegaan.
Door Marthe op 1 februari 2020
5/5
Fotogoed
'Prima kwaliteit en service'
Heb voor het eerst 2 fotoboeken besteld bij Fotogoed. MAXI XL op Deluxe Mat papier. De software laat genoeg mogelijkheden om er iets persoonlijks van te maken. Vanaf de bestelling tot de levering kan je vlot de status volgen. En het belangrijkste is natuurlijk de uitstekende kwaliteit. Meest opvallend is nog de persoonlijke mail nadat je bestelling geleverd werd. Prima zo.
Door Gilbert Van Den Bloeck op 18 januari 2020
Untitled-1 4/5
Fotogoed
'Persoonlijke dienstverlening'
"Jaarlijks bestel ik mijn fotoboek via Fotogoed en steeds ben ik aangenaam verrast door de vlotte service en kwaliteit.
Bij vragen krijg je onmiddellijk antwoord en word je verder geholpen. Eenmaal werd er gekozen voor een lijmtechniek waardoor bladen wijdopenstaan. Blijkbaar stond deze techniek nog niet op punt en kwamen er bladen los. Maar dit probleem is onmiddellijk en in onderling overleg opgelost en ongevraagd kreeg ik er nog een korting bovenop. Kortom directe, concrete en persoonlijke service en goeie kwaliteit.
Prijs/kwaliteit kan ik Fotogoed alleen maar aanraden."
Door Doom marijke op 13 januari 2020
5/5
Fotogoed
'Kwaliteit voorop'
Kwaliteit - flat lay en duidelijk advies voor een marktgerichte prijs, de software is duidelijk en in een korte tijd ontwerp je eigen exclusieve fotoboek.
Door Cornelis Kipping op 9 januari 2020
5/5
Fotogoed
'Uitstekende service en kwaliteit'
Al meerdere keren heb ik via Fotogoed besteld, van visitekaartjes, flyers tot fotoboeken, en ik ben erg tevreden over de kwaliteit en de service die je bij ze krijgt. Advies op maat en handige software om te ontwerpen. Ik bestel graag producten bij Fotogoed, en zal dat in de toekomst ook zeker nog vaker gaan doen.
Door Anouks Art Studio op 6 januari 2020
5/5
Fotogoed
'kwaliteit goed; helpdesk prima'
"Maakte lang gebruik van Albelli losse fotobladen totdat deze daarmee stopte.
Gezocht en op basis van reviews bij FotoGoed terecht gekomen.
De software was even wennen en zoeken, maar met vriendelijke en snelle hulp van de Helpdesk snel goede ervaring opgedaan.
Het eindproduct, losse fotobladen, is prima in orde en werd snel geleverd vanuit Duitsland.
Prijs/kwaliteit prima. Voldoende redenen om bij FotoGoed te blijven."
Door Ronald op 3 januari 2020
5/5
Fotogoed
'erg tevreden'
Ik gebruik al jaren Fotogoed en ben erg tevreden van de kwaliteit van hun albums. Ook de service is erg goed: persoonlijk, snel en altijd vriendelijk.
Door Linda op 27 december 2019
5/5
Fotogoed
'FotoGoed id gewoon GOED!'
"Na heel wat fotoboeken steekt FotoGoed voor mij er toch ècht bovenuit. Niet alleen de kwaliteit wordt steeds beter, maar ook het sofware-programma, met vele bewerkingsmogelijkheden, wordt steeds gebruiksvriendelijker.
En doet zich een probleem voor, dan is de hulp bijzonder attent en blijven ze zoeken naar een oplossing. Vooral de persoonlijke benadering en het voortdurend op de hoogte te houden, zijn buitengewoon klantvriendelijke kwaliteiten. Daardoor is FotoGoed niet alleen goed in Fotoboeken, maar zeker nèt zo goed in klantvriendelijkheid. Kortom: een aanrader! En o ja, de prijzen van de producten zijn nèt zo klantvriendelijk."
Door Ruud op 21 december 2019
5/5
Fotogoed
'FotoGOED top Service'
Vol enthousiasme begonnen aan een XXl boek van onze vakantie in Afrika. Uiteindelijk meer pagina's gemaakt dan gedacht en toen bleek dat ik beter voor een MAXI XXL boek had kunnen kiezen. Contact gezocht en vriendelijk en hulpvaardig te woord gestaan. Er werd een oplossing geboden die het mogelijk maakte om toch de fotoboeken in MAXI XXL te kunnen bestellen. Deze zijn naar volle tevredenheid binnen 5 dagen bezorgd. TOP service.
Door Martin op 15 december 2019
Untitled-1Untitled-1Untitled-1Untitled-1 1/5
CEWE
'Slecht'
Product ziet er aardig uit, maar je moet geen vraag stellen aan de klantenservice. 5x gedaan vanwege de vraag waar je de online versie kunt vinden. Ze weten niet eens wat een URL ik zoek naar een andere oplossing. Jammer van al mijn werk.
Door Karen op 10 december 2019
5/5
Fotogoed
'Super service'
"Ben al jaren klant bij fotogoed. Naar volle tevredenheid hebben we meerdere fotoboeken besteld.
Bij mijn laatste order is er (voor het eerst) tijdens het druk proces iets mis gegaan waardoor er een paar rode vlekjes zichtbaar waren (niet op de foto's, maar op de witte tussen stukken).
Na een bericht aan de klantenservice kreeg ik binnen enkele uren antwoord en dat in het weekend. Ik kreeg een nieuw fotoboek toegestuurd (kosteloos) aangezien fotogoed zelf ook niet content was met de rode vlekjes.
De tijd en moeite die fotogoed erin heeft gestoken om het probleem op te lossen was verfrissend. Daarbij is het super dat men in het weekend kan reageren op email.
Daarnaast is het erg prettig dat men, na levering van het nieuwe boek, contact opneemt om te vragen of alles naar wens is."
Door Koen op 10 december 2019
5/5
CEWE
'Perfecte service, uitstekende kwaliteit'
Ik bestelde een Large liggend fotoboek op mat fotopapier met maximaal aantal bladzijden (114). Bij ontvangst stelde ik vast dat het gebruikte lettertype groter uitviel dan ik verwacht had, dus eigenlijk een verkeerde inschatting door mijzelf. Kruidvat bood aan mijn fotoboek opnieuw te maken met aangepast lettertype en het oude om te ruilen met het nieuwe, hetgeen ik uiteraard gedaan heb. Dus een fantastische service en de kwaliteit van het boek op zich is eveneens uitstekend ! Bart, Aalter, België
Door Bart De Rycke op 5 december 2019
Untitled-1Untitled-1Untitled-1Untitled-1 1/5
myphotobook
'zeeeeeer slecht'
"A3 formaat in A4 formaat envelop versturen = vouw in planner
vinden dat schijn baar normaal
geen geld terug ondanks terugzenden 2xplanner
nooit meer deze leverancier dus"
Door hallohallo op 2 december 2019
5/5
Fotogoed
'Dik tevreden !'
Voor onze toneelvereniging bestelde ik 19 grote fotoboeken. Drie dagen later kreeg ik de bestelling reeds thuis geleverd. Prima kwaliteit, stuk voor stuk. De volgende maal bestel ik gegarandeerd opnieuw bij Fotogoed.
Door Koen Bossuyt op 29 november 2019
5/5
Fotogoed
'Weer een prachtig album'
Met enige regelmaat bestel ik een album bij fotogoed. Ik ben nog nooit teleurgesteld in het resultaat. Ook nu in 1 woord perfect. Prachtige kleuren, scherp en mooi afgewerkt. Ik ben ook zeer tevreden met de helpdesk bij vragen over het programma. Reviews schrijven is niet mijn favoriet, maar voor FotoGoed ga ik graag even achter de PC zitten. Top!
Door Hans op 16 november 2019
5/5
Fotogoed
'Wanddecoratie'
Voor het eerst bij fotogoed een wanddecoratie gekocht, een foto op forex, met een aangepaste maat. Eindproduct een dikke 10. Services en contact met fotogoed een dikke 10. Mijn volgende bestelling een fotoboek 5 a 6 stuks laat ik door fotogoed doen
Door ADRIAAN HAVERMANS op 16 oktober 2019
5/5
Fotogoed
'Prima service'
"Reeds een aantal jaren klant bij Fotogoed. Telkens een mooi afgewerkt album ontvangen. De foto's zijn van goede kwaliteit aan een scherpe prijs.
Je wordt steeds goed op de hoogte gehouden van je bestelling. De software is gemakkelijk in gebruik.
De klantenservice is top."
Door Gustaaf Roef op 13 oktober 2019
Untitled-1 4/5
Fotogoed
'Gewoon goed'
Na jaren mijn fotoboeken gemaakt te hebben bij Albelli nu overgestapt naar Fotogoed. Het papier wat gebruikt wordt, laat de foto's mooi uitkomen, beter als bij Albelli. Het programma had ik gauw door. Ik had wat moeite om daarna het fotoboek te bestellen, omdat ik bij de start meteen mijn opties had ingevuld, die ik later wilde wijzigen. Daar in ging het mis. Zeer wrs door mijn onkunde. De vriendelijke en behulpzame mensen van klantenservice reageerden snel op mijn hulp vraag en zorgden er voor, dat mijn fotoboek werd, zoals mijn bedoeling was.
Door Mieke Stomps op 12 oktober 2019
Untitled-1Untitled-1Untitled-1 2/5
Albelli
'Kwaliteit erg achteruit'
Ik vind de kaatste maanden de kwaliteit erg achteruit gegaan. De kleuren zijn niet meer fris en de bladen worden niet goed afgesneden, waardoor er bovenaan de foto een rand zit en de rand onderaan er helemaal afvalt.
Door Anja Iburg op 10 september 2019
Untitled-1Untitled-1Untitled-1Untitled-1 1/5
myphotobook
'VRESELIJK'
"Allereerst een VRESELIJKE SERVICE!!

Heb voor moederdag op 6 mei een fotomagneet besteld, waar bij de bestelling netjes werd aangegeven dat de levertijs 10 of 11 mei zou zijn. Nou 13 mei geweest en nog steeds niets. Nergens wordt op gereageerd en klantenservice kun je standaard langer dan een half uur wachten!!!! NOOIT MEER! Niet ik, maar ook iedereen uit mijn omgeving niet meer!!! Dit heb ik iedereen verteld die ik maar vertellen kon!"
Door Saim op 10 september 2019
Untitled-1Untitled-1Untitled-1Untitled-1 1/5
Albelli
'Albelli albums waardeloos'
Na zo'n 30 albums te hebben besteld bij Albelli, holt de kwaliteit achteruit. Van de 2 laatste albums laten de bladzijden gewoon lo!. Maar ach, met 1 miljoen klanten maakt het ze blijkbaar niet uit. Iedere x een vervangend album, (dat ook weer los laat). is dus ook geen optie. Dus mensen bestel bij de Fotofabriek, die hebben wel een goede bindingstechniek voor albums boven de 80 bladzijden. ( en nee, ik werk niet bij de Fotofabriek....)
Door Ron Veenhof op 10 september 2019
Untitled-1Untitled-1Untitled-1Untitled-1 1/5
Saal Digital
'Slechte kleuren en geen Nederlandse service'
"Eerst moest ik de support mailen. Toen kreeg ik een link om een uitgebreid formulier in te vullen. Dat ze geen Nederlands in behandeling namen. Wel bv Italiaans spaans en duits. Saal geeft dus wel heel slechte service om geen Nederlandse klachten in behandeling te nemen bij zo'n technisch product.

De kleuren in het album zijn heel erg ingekakt. De foto's hebben een grijs groenige zweem. Het lijkt alsof er geconverteerd is naar een CMYK kleurenruimte. Daarnaast zijn de foto's heel donker en veel minder sprankelend als verwacht. (Ik ben al jaren professioneel bezig met fotoboeken en schat het resultaat altijd goed in.)

De titel New York is nu flets geel geworden terwijl hetzelfde file en dezelfde tekstlayer en kleur is gebruikt als bij boek één uit mijn New York serie. Ook bij beide gebruikte jpegs van de omslagen zien de teksten er identiek gekleurd uit. Maar als geprint omslag is ineens de kleur totaal ingekakt. Het geel (en de andere kleuren van de foto ook) is gewoon flets geworden. De fotokleuren zijn veel te donker.
Het was al een veeg teken dat je niet met ideal kon betalen."
Door Nico de Bruijn op 10 september 2019
Untitled-1 4/5
Fotogoed
'Prima service'
Al jaren een tevreden klant. Onlangs ontving ik een boek waar ik niet tevreden over was. Fotogoed heeft mijn klacht met respect behandeld en kosteloos een nieuw boek gestuurd, waar ik wel tevreden over ben. Top!
Door RB op 9 september 2019
5/5
Fotogoed
'Goede service'
"Ik heb zeven jaar geleden een aantal aanbieders uitgeprobeerd, die een album van 36 bij 29 cm aanboden. Uiteindelijk ben ik bij FotoGoed gebleven in verband met de uitstekende kwaliteit van de albums en het gebruiksgemak van de software. De albums worden geleverd tegen een zeer schappelijke prijs.
In het uitzonderlijke geval, dat de kwaliteit van een album te wensen over laat, reageert de klantenservice heel snel en wordt alles in het werk gesteld om de fout te herstellen. En dat is in ons geval uitstekend gelukt."
Door Peter van den Berkhof op 8 september 2019
5/5
Fotogoed
'Heel tevreden!'
Ik maak al jaren met veel plezier mijn albums bij FotoGoed. Het programma werkt prettig en is heel uitgebreid. De klantenservice is super; snelle en vriendelijke reacties en goede adviezen. En de albums (meestal de maxi hardcover XXL) zien er geweldig uit.
Door Marleen op 30 augustus 2019
5/5
Fotogoed
'Maxi Album voor Mini prijs'
Ik maak al vele jaren veel foto-albums (3 a 4 per jaar) en heb o.a. ervaring met Albelli, Hema , Kruidvat en Fotofabriek op zich allemaal best wel goed en je gaat natuurlijk wennen aan de software waardoor je toch niet zo snel steeds gaat veranderen. Echter de prijs werd wel steeds wat hoger en zeker bij de dikkere boeken (ca. 100 pag) was het toch we leen schrikken wat zo'n boek ging kosten. De laatste 4x een boek bij Fotogoed gemaakt (Max-Album 30x30 cm met harde foto-kaft) en dat scheelt nogal in de kosten terwijl de kwaliteit niet onder deed voor de anderen, zeker bij speciale maand-aanbiedingen heb je soms een boek voor minder dan de helft t.o.v. die anderen ! Dan neem je eerder een paar extra pagina's mee.... In het begin wel even wennen aan de andere software dus en de soms wat mindere mogelijkheden m.b.t. achtergronden, cliparts , vormen, lijsten ed. en ook het uploaden, checks en verzenden duurde langer dan ik gewend was maar....uiteindelijk wel een mooi, goed en stevig boek voor een heel aantrekkelijke prijs. Ook kan je altijd (ook avond en weekend !) bij de afde-ing klantenservice terecht met vragen en opmerkingen die ook weer snel en heel persoonlijk worden aangepakt en opgelost. Dus : Eind goed = FotoGoed !
Door Andre Steffens op 19 augustus 2019
5/5
Fotogoed
'Top service!'
Voor de eerste keer hier een fotoboek gemaakt. Door de prijs was de keuze op deze aanbieder gevallen. Maar naast deze aantrekkelijke prijs leveren ze ook een perfecte service. Ik heb gedurende een langere periode best wel vaak vragen gehad, maar elke keer werd ik keurig en snel geholpen. Het eindresultaat mag er zijn. Top!
Door Cora Broek op 10 augustus 2019
5/5
Fotogoed
'Zeer tevreden'
"Al jaren klant bij Fotogoed en iedere keer zeer tevreden met de kwaliteit van het product, de prijzen en de vrijheid die ik heb in de offline software om mijn eigen pagina's te creëren. Tevens ben ik zeer te spreken over hun klantenservice die snel reageert en persoonlijk is. Een heel prettige manier van ""zaken doen""."
Door Dee op 2 augustus 2019
5/5
Fotogoed
'Top klasse'
ik Ben super goed geholpen,Top kwaliteit en nette foto. Zijn erg vriendelijk en prijs is echt erg. Aanrader!!
Door Nixon op 26 juli 2019
5/5
Fotogoed
'Top fotoboek in groot formaat'
Fotoboek gemaakt in Lightroom vandaar eenvoudig te uploaden naar Fotogoed. Daarna eenvoudig je extra wensen en uitbreidingen toevoegen. Tijdens verwerking is de workflow van Fotogoed goed te volgen. Verzending erg snel en accuraat. Supermooi boek waar het bruidspaar erg blij mee is. Prijs/kwaliteit is top.
Door André op 21 juli 2019
5/5
Fotogoed
'Goede service'
Ik heb hier regelmatig mijn fotoboeken en bladen besteld. De kwaliteit is prima, de keuzevrijheid bij ontwerpen vind ik erg fijn en de persoonlijke service is goed en prettig. Een aanrader!
Door Thea op 21 juli 2019
5/5
Fotogoed
'Fotoboeken groep 8'
"Wat een topservice!
Ik heb diverse afdelingen gesproken, de schoolboeken voor de kinderen van groep 8 en voor juf Hanneke waren exact op tijd klaar. Nogmaals bedankt! ??"
Door Christine op 8 juli 2019
5/5
Fotogoed
'Heel prettig om mee te werken'
"Ik werk altijd met fotogoed. Prima software, prachtige kwaliteit en snelle aflevering.
Ook bij hulpvragen altijd snel antwoord."
Door Carolina op 16 juni 2019
5/5
Fotogoed
'SUPER SERVICE NA VERKOOP'
Ik had 4 fotoboeken besteld, ik doe dat al jaren, nu was er 1 boek met lege pagina's, fotos verkeerd afgedrukt enz...op een zaterdag meld ik mijn probleem aan de klantendienst, na wat informatie te hebben gewisseld werd er op dezelfde dag nog beslist tot een gratis herdruk.....drie dagen later werden het perfecte fotoboek geleverd. Superservice, zelfs in het weekend. TOP
Door ROB op 14 juni 2019
5/5
Fotogoed
'Tevreden'
Al 6 jaar bestel ik mijn fotoboeken bij Fotogoed. Bijna altijd naar volle tevredenheid. En als er een keer iets niet helemaal goed is wordt het altijd prima opgelost. Veel mogelijkheden in de Software. Bij vragen heel snel een persoonlijk antwoord. Kortom een fijn bedrijf om fotoboeken bij te laten maken!
Door anoniem op 7 juni 2019
5/5
Fotogoed
'topkwaliteit en service'
maak al jarenlang verschillende albums via FotoGoed. Mooie kwaliteit, maandelijks aanbiedingen in de mail, veel mogelijkheden in het programma om er een mooi geheel van te maken en uitstekende service. Van deze laatste moest ik gebruik maken omdat de opleverdatum sneller kwam dan gepland (de verjaardag van mijn dochter) en ik ervan verzekerd wilde zijn dat het album er op tijd zou zijn. Door een extra inspanning van FotoGoed is het gelukt!
Door mario op 3 juni 2019
5/5
Fotogoed
'Perfect'
"Super mooie foto's van fotogoed!!!
Oude foto's zijn mooi verwerkt ??"
Door Bart op 2 juni 2019
5/5
CEWE
'Top Service!'
"Al jaren dik tevreden over uitgebreide en klantvriendelijke software, superieure afdruk kwaliteit en -papier van de diverse producten. Nu 2 dikke fotoboeken besteld. Dit keer niet helemaal tevreden; foto's kwamen niet goed tot zijn recht door de door mij verkeerd gekozen papiersoort. Fotoklantenservice gebeld. Heel goed en plezierig overleg gehad. Uitstekend advies en tips gekregen. Dank, Ramon! TOP SERVICE!!! Oude fotoboeken retour gedaan, geld terug gekregen en meteen nieuwe besteld. De nieuwe zijn ""een plaatje "". :-)"
Door Lado L op 20 mei 2019
5/5
Fotogoed
'Fotogoed, top!!'
"Ik kan alleen maar lovend zijn voor deze site.
Ik bestel al jaren wenskaarten, albums... en altijd weer is het topkwaliteit bij Fotogoed. Ook hun prijzen liggen zeer goed.
Heb ik al eens een vraag, dan krijg ik onmiddellijk antwoord en wordt er ook gedaan wat ze beloven.
Hierbij een speciale vermelding voor Nicole.
Fernande"
Door Fernande op 17 mei 2019
5/5
Fotogoed
'Goede service'
"Een pluim voor dit bedrijf. Ze staan altijd voor je klaar. Ik had een vlakliggend fotoboek waarin verticale banen zichtbaar waren. Er bleek iets fout te zijn gegaan bij de drukker. Geheel kosteloos is toen het binnenwerk vervangen.
De software is misschien niet zo flitsend als bij andere aanbieders, maar de prijs-kwaliteitsverhouding is uitstekend en het aantal pagina's per euro vind je niet zo snel elders."
Door Hildert op 30 april 2019
5/5
Fotogoed
'Uitstekend!'
"Ik ben altijd tevreden met FotoGoed. Mooie boeken met heldere kleuren en een mooi plat-liggend blad. De kaft ziet er ook altijd netjes uit.
Mijn complimenten voor de geweldige klantenservice. Ik heb meerdere keren gemaild met ingewikkelde technische vragen en daar was altijd razendsnel én inhoudelijke reactie op. Heeeeeel prettig!"
Door Iris op 25 maart 2019
5/5
Fotogoed
'Erg tevreden'
Mooie kwaliteit van de foto's en met name heel fijn dat de pagina's erg vlak liggen! Hierdoor kan je ook in het midden van de pagina fotos plaatsen zonder dat er een heel gedeelte wegvalt. Ik heb nu een aantal keer een 30x30 album besteld en ben hier erg tevreden over. Het programma om het album te maken is gemakkelijk in het gebruik en werkt naar behoren. Verder ben ik erg tevreden over de klantenservice. Heb tweemaal contact gehad met de klantenservice om een onduidelijkheid en kreeg direct (ook 's avonds) reactie en een oplossing voor mijn probleem.
Door Lydia op 11 februari 2019
5/5
Fotogoed
'adabroersma@gmail.com'
"Al 5 jaar maak het fotoboek A4 spiraal bij Fotogoed.
Dit geeft een voordelig platliggend fotoboek met mooi glad en stevig papier. De kleuren zijn uitstekend en helder. Goede software. De knop ""fotoverbeteren"" mis ik bij andere fotoalbum aanbieders.Tot nu toe waren de resultaten prima. Echter deze keer bleken er in 2 fotoboeken roze verkleuringen te zitten op de bovenranden van een aantal foto's. Toen ik dat gemeld had ging men direct naar de oorzaak zoeken. Ik werd op de hoogte gehouden door Nicole en Cees. Toen de oorzaak gevonden was en er een aantal proefdrukken genomen waren werden de boeken opnieuw gedrukt en kreeg ik nieuwe boeken thuisgestuurd, die geheel voldeden aan de verwachtingen.
Het team van Fotogoed bleek zelfs op zondagavond tot 23.00 uur bereikbaar! Snelle reacties en goede service."
Door Ada Broersma op 8 februari 2019
Untitled-1Untitled-1Untitled-1Untitled-1 1/5
myphotobook
'Rugtekst helemaal op het randje'
De tekst die ik op de rug van het boek heb gezet, staat helemaal op het randje, terwijl ik hem precies in het midden heb geplaatst. Erg lelijk, want dit is de kant die je altijd ziet van een boek in de kast. Na verscheidene mails was de conclusie van myphotobook dat ze 3 mm tolerantie hanteren, maar dat is natuurlijk erg veel als de rug nog geen 2 cm breed is. Ik kreeg totaal geen nette reactie, ze probeerden de schuld van de tekstafdruk op mij te schuiven, ik heb het boek zelf samengesteld. Tja, maar niet zo! Dit was het laatste boek wat ik hier heb gemaakt.
Door K op 8 februari 2019

Zelf een review schrijven?

Wil jij een review over een aanbieder achterlaten? Ga dan naar de pagina van de betreffende aanbieder en laat jouw review achter. Let op: wij vragen altijd om een ordernummer. Dit doen we om bij twijfel te kunnen controleren of de review hoort bij een bestaande bestelling. Wij ontvangen namelijk regelmatig negatieve recensies die bedoeld zijn om één of meerdere leveranciers in een negatief daglicht te plaaten. 

Bekijk aanbieders